onsdag 18 januari 2012

Abstinens

Jag har inte hat sex på 3 månader och för någon som tänker på sex 80% av dygnet så börjar det utvecklas till en form av abstinens. En plågsam men samtidigt njutfull abstinens. Av någon konstig anledning så är det skönt att gå runt att vara kåt. Vissa personer hade nog bara tyckt det var jobbigt vilket det också är, men jag tycker nästan det är skönare att bygga upp en kåthet och hålla på den än att gå och ha sex ofta. Jag ser nästan mer njutning i det. På något vis.

Jag är inte den som knullar runt med olika killar. Att jag skulle gå runt och ha sex med olika tjejer i framtiden ser jag inte alls på samma sätt som att jag skulle ha sex med olika killar. Det är samma med trekanter. Jag ser inget fel i folk som har sex med olika ofta, jag tycker det är upp till var och en. Men just sex med samma kön eller trekanter känns inte lika tabu (om man ska välja ett meningslöst ord för folks åsikter om andras sexliv) Det är svårt att förklara. Det är ju dock bara min åsikt. Finns säkert dom som tycker det är tusen gånger mer tabu med tvärtom. Men vad spelar det egentligen för roll?

Jag har iallafall pratat med killen som jag berättade om och sa som det var, att jag inte vill ha något förhållande just nu men att vi gärna kan umgås och han var cool med det. Skönt! Ibland lönar det sig att vara ärlig i tid (vilket många killar inte är bra på har jag märkt), tjejer ska vi väl inte tala om ;)

Det har inte blivit fest på ett tag och jag börjar få smått abstinens där också. Ibland är det dock skönt att ta lite pauser även om kroppen skriker efter alkohol. Det känns att man börjar bli äldre när man inte orkar festa 2-3 dagar i rad längre. 

Jag är inte den som tar med killar hem från krogen. Om jag ska vara ärlig har jag aldrig tagit med ett krog ragg hem. Jag har bara tagit med killar jag dejtat eller kompisar till mig. Jag har väl följt med 1-2 killar hem (som jag inte känt) i mitt liv från fest och ena gången var vi 4 pers som åkte hem till en kille efter krogen när jag var yngre. Det är inte riktigt min grej att ragga på krogen. Jag ser ingen mening alls i att ta hem nån äckligt full kille som man förmodligen har kasst sex med ändå. Men att ta hem en tjej känns helt annorlunda. Väldigt konstigt egentligen.

Något jag älskar är att bygga upp en sexuell spänning med någon som spinner vidare på det.
Men det kan vi prata vidare om en annan gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar