måndag 16 januari 2012

Sexuella läggningar

Under min uppväxt hade jag endast intresse för killar, men på senare år har jag också fått upp intresset för tjejer mer och mer. Jag har länge varit fascinerad av snygga tjejer och deras utseende, nästan som besatt. Jag älskar att titta på snygga tjejer. Snygga kroppar. Snygga drag. Det har utvecklats till mer och mer nyfikenhet och gått över till sexuellt intresse. Vem tycker inte om att titta på snygga tjejer? Den kvinnliga kroppen är så mycket vackrare skapad en den manliga (om jag får säga det själv).

Redan innan mitt senaste förhållande för ett par år sen så var jag nyfiken på tjejer. Jag kollade alltid på tjejer i porrfilmer för jag fann inte killarna speciellt intressanta eller upphetsande. Det var mer upphetsande att se vad killarna gjorde med tjejerna. Det dominanta. 

När jag blev ihop med mitt x så började vi prata om tjejer och trekanter, och vi letade rätt febrilt efter lämpliga tjejer för framtida trekanter. Mitt x såg det dock mer upphetsande att se mig med en annan kille och vi försökte ordna trekant på hans vis också, dock med mindre lyckat resultat. Det var personer med mycket snack och lite verkstad för när det väl gällde så satt personen tyst som en mus. Varför är det alltid så? Jag saknar personer med lite action! ...lagom action!

Jag är väldigt kräsen när det gäller tjejer. Jag vill inte ha uppblåsta siliconbabes eller stureplansbrudar. Även om en person kan vara väldigt snygg så attraherar inte personen mig i sängen. Jag gillar mer porriga och busiga tjejer. Söta tjejer med ett väldigt speciellt sexappeal-utseende. Jag kan inte riktigt förklara det. Jag måste se en tjej för att bestämma om det är en tjej som jag skulle vilja hoppa i säng med.

Efter mitt förhållande med mitt x så träffade jag ett par som blev väldigt bra vänner till mig. Redan första kvällen jag träffade hans tjej så tyckte jag att hon var riktigt porrig och efter nattens festligheter så lyckades jag skicka iväg ett sms om att han skulle hälsa sin tjej att hon var supersexig. Det roliga var att hon inte alls gillade mig i början men märkte sedan att jag inte var så farlig. Hon såg mig mer som ett hot att jag skulle vara intresserad av hennes pojkvän, när det i själva verket var henne jag var intresserad av.

Det tog mig ett halvår att få henne i säng. Hennes pojkvän hade inget emot detta. Det var första gången jag hade sex med en tjej och nu kan jag förstå hur en kille tänker. Det var som att besöka himmelriket för ett par timmar. Jag gillade det. Enormt.

Vi har haft sex efter det också men på något sätt är det svårare att släppa loss med tjejer. Jag vet inte varför men det kanske är för att tjejer har mer åsikter om allt. Även om denna tjejen är världens mysigaste människa.

Jag tror inte jag skulle kunna vara tillsammans med en tjej men tanken om att vara ute och festa, dra med en tjej hem och ha fyllesex, kommer nog aldrig mätta mig. Tanken är upphetsande. Dessvärre är det svårare att hitta dessa tjejer som passar mig. Jag har haft flera tjejer som föreslagit sex men inte alls i min smak. Då kan det kvitta. 

Jag skulle vilja hitta en tjej som älskar att släppa sina spärrar och släppa loss, speciellt på fyllan, gå hem och ha fyllesex, testa nya saker och sen vakna upp och tycka att det är no big deal. Var hittar man dom?

Att jag gillar tjejer är det ingen i min familj som vet om. Det är nog en av dom större hemligheterna och jag trivs med att det är så. Jag gillar hemligheter. Jag vill inte att min familj ska veta allt jag gör eller tycker. Det blir lite mer spänning då.

Jag är fortfarande på jakt efter att göra verklighet av fantasier och jag kommer inte ge mig. Mer och mer av mina vänner vet om mitt intresse för tjejer och är cool med det. Jag kommer dock aldrig tappat intresset för killar. Jag gillar att ha möjligheten att välja tjej eller kille, eller få båda två på en gång. Jag kommer uppdatera om någon fantasi skulle bli real.

Tills dess, stay tuned...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar