söndag 22 januari 2012

Svart på vitt

Av någon konstig anledning sov killen som jag träffade lite, över inatt. Även om jag känner att jag inte alls är intresserad av honom på mer än kompisnivå. Han håller på att ska ge mig pussar hela tiden och det börjar bli sjukt irriterande. Han vill ses hela tiden och jag börjar känna mig kvävd. Han ville inte riktigt åka hem idag och jag kände att jag började bli mer och mer irriterad. Jag fick köra iväg honom till slut. Jag klarar inte riktigt av sådana killar. Så var det det här med åldern. Det är nog bara att inse, jag klarar inte av att träffa killar som är yngre än mig. Det funkar helt enkelt inte. Jag vill ha killar som är 7-10 år äldre än mig.

Det var riktigt skönt när han åkte. Jag behövde verkligen vara för mig själv. Dessutom gör vi ingenting när vi umgås. Kollar på film typ. Finns det något tråkigare att kasta bort hela dagen med? Om det inte är med någon man verkligen tycker om då. Men det är det inte. Som kompis är han jätte snäll, men absolut inget mer. 

Det är så svårt att få fram budskapet och jag har redan sagt att jag inte vill ha förhållande, det bästa nu är väl att   höra av sig mindre och mindre så det kommer ner på en normal kompisnivå. Inga mer sova över. Jag vill vara  fri. Helt fri.

Dessutom gjorde han det inatt igen. Han började smeka mig på insidan låren och sen mellan benen. Även och jag var superkåt så var jag var inte alls speciellt glad över att det kom från honom utan låtsades som jag sov och rullade över till andra sidan. Han viskade förlåt men jag låtsades sova. Jag känner att jag inte orkar detta alls just nu. Jag har noll tålamod för sånt här och det är lika bra att klippa det med en gång innan han blir som en toffel i röven...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar