torsdag 2 februari 2012

På gott & ont

Det har gått ett tag sen jag sist skrev. Jag borde ha bloggen kopplad till min hjärna för där inne skriver jag inlägg varje dag, men när jag sen sätter mig vid datorn så är allt det där jag tänkt skriva, som bortblåst. Eller så låter det bara helt fel. Därför uppehållen...

Killen som jag träffade håller fortfarande på att höra av sig trots att jag lagt korten på bordet. Han förstår inte alls. Han sms bombar mig och jag känner hur det börjar utvecklas till någon typ av stalker nivå, vilket är mindre trevligt. Jag har försökt vara snäll och säga som det är men tydligen gick det ut i andra örat lika fort. Måste man bli otrevlig för att vissa ska förstå? Att vara otrevlig är inte riktigt min grej...

Iallafall så har jag börjat hänga lite med en kille som jag träffade för ett tag sedan. Han är riktigt riktigt söt och vi har hängt som kompisar. Det läskiga är att han påminner mig om en kille som jag träffade lite förra året som jag tyckte rätt mycket om. Jag som aldrig tycker om någon(?). Självklart sket det sig med honom för han sa en sak och gjorde en annan och betedde sig som en skitstövel och sånna har jag tyvärr inte mycket för, även om jag rent ut sagt skulle kunna bo i hans säng och hans famn. Jag har nog aldrig känt så mysigt att sova med någon. Men det hör inte hit...

Dom två påminner iallafall lite om varandra. Jag kan inte sätta fingret på hur. Det är på gott och ont. Jag är rädd för att få upp ett intresse som förmodligen kommer gå till spillo. Det känns så dumt att utmana en kompisrelation även om jag inte hade velat göra annat än att krypa under täcket med honom. Men ni vet hur det är. Ofta är det bara kul i början, sen tappar någon intresset och allting blir stelt. Man vet oftast det innan men ändå utmanar man det. Jävligt dumt egentligen. Han gör mig dock jävligt kåt och det var längesen jag blev så kåt i någon killes närvaro. Det är den här sexuella stämningen jag pratade om i ett tidigare inlägg. Det är så frustrerande samtidigt som jag njuter till 100%. Jag älskar att spela det spelet, ändå tills det är över. För det brukar inte hålla mer än så. 

Även om jag är på god väg till att stänga av mina känslor rätt bra när det kommer till killar, sex och relationer så finns det fortfarande en liten låga kvar och den stör min vardag. 

Och det värsta är att jag vet vad jag borde göra, men mina drifter håller inte riktigt med. Om min hjärna och mina drifter ska ta en fight om det så vet jag redan nu vem som kommer vinna, och det är verkligen på gott och ont. Men vad gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar