söndag 25 mars 2012

KK

Även om jag alltid har velat ha en fungerande kk relation så har det aldrig riktigt funkat för mig. Antingen har jag eller killen som jag haft sex med, fått känslor. Jag har aldrig riktigt förstått varför det ska vara så svårt att stänga av känslorna och bara ha skönt galet sex utan komplikationer och drama. Men tydligen är det inte så enkelt...


....förräns nu.

Den här killen som jag berättade om i förra inlägget träffar jag fortfarande och vi har inlett en form av en kk relation. Och jag har noll känslor för honom. Kanske för att han kan vara lite svinig ibland och att jag inte riktigt kan urskilja den sidan från vad han säger är hans sätt att driva med folk från att vara hans sanna jag. Jag stannar på den säkra sidan och antar att det är den han är. En kille som älskar bröst, rumpor och snygga tjejer, och dessutom älskar att flörta med tjejer. Dessvärre tror jag att jag är mer sexgalen än honom. 

Jag är inte svartsjuk någonstans, jag känner mig mer som ett billigt trash luder när jag träffar en kille och han raggar på andra brudar samtidigt. Man känner sig som något som han tar för stunden. Även om jag faktiskt tror på att han älskar att titta men inte knullar tjejer bara sådär även om han kan. Precis som mig. Jag tror att han är lite som mig att one night stands inte intresserar honom så mycket, det är roligare att inleda en kk relation och lära känna varandra och ha bra sex istället. Visst kan man ha bra sex under one night stands men det har inte direkt hänt många gånger för mig eftersom jag gillar att lära mig vad den andra gillar och tvärtom. Dessutom gillar jag lite annorlunda saker och att testa på twisted things. 

Jag vet inte riktigt hur länge denna kk relationen kommer dock, det går lite upp och ner och ibland saknar jag att kunna ha sex med vem jag vill. Jag är ju lite "traditionell" och har bara sex med en kille åt gången (om det inte är trekant eller liknande) eftersom jag inte har samvetet till att knulla två killar bakom ryggen på varandra. Det känns fel även om det bara är kk. Däremot kan jag göra det med tjejer när jag har en kk. Killar brukar inte ha någonting emot det och dessutom vill ju han som jag träffar nu, gärna ha tre kant han också.

Vi får väl se vart det leder. Men vi är på väg mot en sommar och därmed många nya roliga platser att utforska och ha vilt sex på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar